Dersin Adı | Moda Yönetimi Projesi II |
Kodu | Yarıyıl | Teori (saat/hafta) | Uygulama/Lab (saat/hafta) | Yerel Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
FB 403 | Güz | 2 | 4 | 4 | 9 |
Ön-Koşul(lar) | Yok | |||||
Dersin Dili | İngilizce | |||||
Dersin Türü | Zorunlu | |||||
Dersin Düzeyi | Lisans | |||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | ||||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu dersin amacı öğrencilere sosyal medyada en son görsel pazarlama aracı olarak INSTAGRAM'a odaklanarak moda koleksiyonu pazarlaması hakkında fikir vermektir. |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Ders Tanımı | Bu derste öğrenciler, bir moda markasının pazar segmentini göz önünde bulundurarak pazarlama kampanyası yürütürken hedef kitlesine nasıl hitap edeceklerini öğreneceklerdir. Bir marka portföyü oluşturmaya ek olarak, baskı, web ve görsel mağazacılık araçlarını kullanarak bir pazarlama kampanyası yaratacaklardır. |
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları | |
| Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | X | |
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | 23.09. | 24.09. Instagram Pazarlamasına Giriş SONGOFSTYLE - REVOLVE işbirliği | |
2 | 30.09. | 01.10. tartışma ve marka analizi | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 2 |
3 | 07.10. | 08.10. sunum: influencers/ marka elçileri 20% | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 3 |
4 | 14.10. | 15.10. influencer işbirliği projesi | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 4 |
5 | 21.10. | 22.10. sunum: influencer işbirliği projesi 20% | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 5 |
6 | 28.10. | 29.10. HOLIDAY | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 6 |
7 | 04.11. | 05.11. marka portföyü/ vizyon, misyon, hedef pazar | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 8 |
8 | 11.11. | 12.11. marka portföyü/ Pazar segmenti, hedef kitle | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 9 |
9 | 18.11. | 19.11. sunum: marka portföyü 20% | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 10 |
10 | 25.11. | 26.11. Instagramdaki influencerlar ile işbirliği ile pazarlama kampanyası | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 11 |
11 | 02.12. | 03.12. sunum: pazarlama kampanyası 20% | · lessons on marketing by neil patel,/ KINDLE EDITION | chapter 12 |
12 | 09.12. | 10.12. Instagram kampanyası için kampanya vitrin tasarımı | |
13 | 16.12. | 17.12. Instagram kampanyası için kampanya vitrin tasarımı | |
14 | 23.12. | 24.12. sunum: kampanya vitrin tasarımı 20% | |
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | |
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | |
Önerilen Okumalar/Materyaller | 11 lessons on marketing by neil patel,co founder of Crazy Egg, Hello Bar and KISSmetrics. including points such as focus on quality, form an emotional connection, measure, etc. / KINDLE EDITION |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım | ||
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||
Portfolyo | ||
Ödev | ||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | 5 | 100 |
Proje | ||
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | ||
Final Sınavı | ||
Toplam |
Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | 5 | 100 |
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) | 16 | 4 | |
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 8 | 10 | 80 |
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||
Portfolyo | |||
Ödev | |||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | 5 | 20 | |
Proje | |||
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | |||
Final Sınavı | |||
Toplam | 276 |
# | Program Yeterlilikleri / Çıktıları | * Katkı Düzeyi | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1 | Bağımsız olarak bir koleksiyonu tasarlar gerçekleştirir. | |||||
2 | Bireysel yada takım olarak tasarım araştırmaları yürütür. | X | ||||
3 | Geleceğe yönelik profesyonel bir kariyer için girişimcilik ve yönetim becerilerini geliştirir. | X | ||||
4 | Moda ve tekstil tasarımı alanında edindiği kuramsal bilgileri analiz eder, yorumlar ve uygulamalı çalışmalarında kullanır. | X | ||||
5 | Meslek alanının, belirli yerel ve bölgesel ihtiyaçlarını analiz eder ve uygular. | X | ||||
6 | Çağdaş sanat ve tasarım dünyasındaki güncel konular, değişimler ve akımları, tasarım pratiklerine aktarabilecek derecede izler, analiz eder ve multidisipliner bir bakış açısı kazanır. | X | ||||
7 | Yüksek kalitede moda ürünlerinin üretiminde gerekli olan malzeme, kullanım ve bilgi becerisini endüstrinin beklentileri doğrultusunda uygular. | X | ||||
8 | Moda ve tekstil tasarımı alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar tabanlı bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | X | ||||
9 | Akademik ve tasarım araştırmalarına analitik ve profesyonel bir yaklaşım geliştirir. | X | ||||
10 | Moda ve tekstil tasarımı alanında seçtikleri ilgi alanına yönelik olarak, yaşam boyu öğrenme yaklaşımı geliştirir. | X | ||||
11 | Bir yabancı dili kullanarak moda ve tekstil tasarımı ile ilgili bilgi toplar ve meslektaşları ile iletişim kurar ("European Language Portfolio Global Scale", Level B1). | X | ||||
12 | İkinci yabancı dili orta düzeyde kullanır. | |||||
13 | İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirir. | X |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest